Fastighetsfrågor

Föreningen har avtal med Storholmen Förvaltning.

Vid akuta situationer (07.00-18.00) ska Storholmen Förvaltning kontaktas.

Kontaktuppgifter hittar ni i den högra spalten på sidan. 

Kontakta Storholmen Förvaltning (ej akuta fel)

Ni ska alltid kontakta Storholmen Förvaltning vid: 

  • Rapportering av mindre fel i fastigheten (t.ex. trasig lampor,  fel i tvättstugan , dörrar och lås etc.).
  • Uppsättning av namnlappar på postfacket, din tidningshållare och utanför entré dörrarna.
  • Telefonkopplingen från kodlåset utanför entrédörrarna

Kontaktuppgifter hittar ni i den högra spalten på sidan. 

Vid kontakt via telefon eller mail vänligen ange:

  • BRF Gåshaga Pirar 5
  • Ert namn, adress och lägenhetsnummer
  • Ärende

Kontakta Storholmen Fixit angående fel i er egen lägenhet (betalas av lgh innehavaren).

Ni kan alltid kontakta Storholmen Fixit angående fel i er lägenhet. Detta sker på egen bekostnad (glöm inte att begära RUT-avdrag om ni vill ha det).

Kontaktuppgifter hittar ni i den högra spalten på sidan. 

Vi rekommederar:

  • Lidingö Lås & Larm
  • Rödjare Elektriska AB
  • Storholmen Fixit

Vid kontakt via telefon eller mail vänligen ange: 

  • BRF Gåshaga Pirar 5
  • Ert namn, adress och lägenhetsnummer
  • Ärende